קריספל: מנצלים את ההזדמנות שאין את מרן כדי לפרק את ש"ס

    שלמה בן יוסף No Comments on קריספל: מנצלים את ההזדמנות שאין את מרן כדי לפרק את ש"ס
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צוריאל קריספל וזליג אורלנסקי עלו לעימות חזיתי על סיפור הצבעתו של חבר המועצה אבי דיין (ש"ס) נגד עמדת סיעתו ועם עמדת ראש העיר.

    קריספל אמר בראיון שהמינוח הנכון לתוארו הוא יו"ר האופוזיציה. "ככה ראש העיר דוחף אותי". לדבריו "מאז הבחירות עבר זמן ארוך של מו"מ מייגע עד שלפני שבוע וחצי הודיע משרד הפנים שהוא אינו מאשר שני סגנים לאלעד אלא סגן אחד. באותו רגע ישבנו עם ראש העיר וסיכמנו על הצבעות פה אחד להראות שאנו רוצים להתקדם בצורה טובה. ישבתי עם ראש העיר וסיכמנו מה נעלה לישיבת המועצה ומה לא.

    לדבריו, העריקה באלעד זה לא הסיפור האמיתי. "מתרחש כאן מחול שדים לפירוק ש"ס, מנצלים את ההזדמנות אחרי פטירת הגר"ע שאין את עמוד הענן המוביל את המחנה". קריספל לא מוכן לקרוא לזה תרגיל פוליטי. ישבנו בצרה מכובדת ואז מכניסים סכין.

    מ"מ ראש העיר אלעד לשעבר ומנכ"ל יתד נאמן זעליג אורלנסקי אמר בעימות כי "ש"ס הגיעה בדרישה בוגדנית לקבל 2 סגנים באלעד על חשבון 'דגל', בזמן ש'דגל' דאגה לשמור לש"ס את הסגן השני קודם הבחירות". לדבריו, הלוגיקה הפשוטה מוכיחה כי לא שיך לתת 2 סגנים לש'ס, וצילום המצב שדובר לא שייך להיום.

    "אנחנו לא מרוצים מהדרך שבה בוצעו הדברים, גם לא אהבנו את הצעד של ש"ס של עירית ירושלים שם הם נצלו רגע של חולשה לקחת את תיק החינוך החרדי" אמר אורלנסקי.

    האזינו לעימות הסוער על הנעשה באלעד



    0 תגובות